Red

Clara åkte nyss hem. Vi sprejade håret med röd färg (som går bort när man duschar) så nu är mitt hår rött på en del ställen ;) Och sen tog vi lite bilder och filmade till en grej som jag nog kommer lägga upp sen när det är klart ;)

Sprejen tog slut innan vi var klara så det är därför det inte är över hela håret ;) Men kommer nog färga det på riktigt sen, eller tona det :D

En av bilderna.. Nu när jag tänker efter så var det vi gjorde lite weird! Haha vi är nog lite galna .. ;) Men lägger kanske upp mer bilder imon :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-en-bla-klocka.html#comment

2011-04-08 @ 22:20:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback